Myself :

Myself :
Picture of me 1-tile
- Siti Nurliyana Bt. Azmi-
- 8teen y/o -
- Cheras -
"Don't judge me if you don't know who is the real me"

My links

Clickable links :
Facebook
Tumblr

What do i love the most :

What do i love the most :
Cats,making my own quotes,driving,swimming,sports,
singing,get to know people,down to earth attitude,open-minded person,mp3,dancing,lil bit gaming,acoustic,inspired movies/drama series

My music :

My music :
;)

Thursday, September 15, 2011

Such a bad day today. :C

Hmm. Banyaknya benda yang buat aku jadi lemah & sangat down harini. Sebab apa tu,aku segan nak bagitahu lah. Biar lah orang yang tahu saje yang tahu sebab dorang ada jugak tadi. Haihh. Ini satu dugaan agak paling besar yang buat aku rasa macam itu pengalaman paling teruk seumur hidup aku. Aku tak sangka benda benda yang tak aku jangka,boleh jadi on this day. Aku benci sebab tadi orang nampak aku betul betul nak nangis. Liyana,lemahnya kau harini. Haih. :'C Nasib baik esok cuti,aku dapatlah rehat & tenangkan otak dari semua masalah tadi. Esok takde kelas,insyaAllah lupakan apa yang dah terjadi tu. Bak kata orang,past is past. Tak boleh dah pusing balik untuk peluang kedua. Aku harap untuk next time,benda lalai tu takkan jadi lagi. Aku mengaku aku lalai sangat tadi.