Myself :

Myself :
Picture of me 1-tile
- Siti Nurliyana Bt. Azmi-
- 8teen y/o -
- Cheras -
"Don't judge me if you don't know who is the real me"

My links

Clickable links :
Facebook
Tumblr

What do i love the most :

What do i love the most :
Cats,making my own quotes,driving,swimming,sports,
singing,get to know people,down to earth attitude,open-minded person,mp3,dancing,lil bit gaming,acoustic,inspired movies/drama series

My music :

My music :
;)

Monday, September 5, 2011

Haaa,penatlah kan.

I'm exhausted. Pergi Genting. Naik benda benda alah kejadah tu untuk menguji kekuatan rohani & emosi. HAHHA. Gila pembongok punya takut lah i tell you. Naik yang extreme such as Space Shot,Spinner,Pirate Ship,Corkscrew(Standard Roller Coaster),Flying Coaster(Fly like a Spiderman). Masa main Corkscrew tak tahan orang arab belakang amboi gelak macam merak. Dah habis pun jerit jerit lagi. Nak je aku cakap dekat dye,"kelakarlah kau ni Leman." -____- Tapi sumpah kelakar dye gelak. Macam merak kot. 'HAHHAA. Aku gelak je sepanjang main benda ni. Ramai gila orang arab harini. Nasiblah handsome takdelah aku marah. Pffft. Dah diam yana. Then weh,tengah tunggu tunggu main roller coaster ni,bingai ada keling padiapak. Tapi cakap hindustan. Hindustan busuk busuk punya,kurang ajar potong line dengan selamba nya. Ramai pula tu. Memang aku depan depan tu buat "baik" dekat dorang kutuk kuat kuat. Dahlah sorang tu penggemuk. Ingat aku takut agaknya. Hahaha. Itu namanya keling kuditak. -..-



6571b09f2efa7c7bfc5d5aa5b000eea1_large2164267
P11306723genting_56

Okay,benda jadah kat bawah ni paling aku rasa macam nak tercampak sebab kaki aku masa jatuh dah berterabur kat atas awan sana takut sangat. -___-

16496947

SPACE SHOT YANG GILA. T_T
haha.
Dah naik semua benda alah ni. Aku lapar,bukan main banyak aku makan dekat sana. Ahh,kisah apa. Aku lapar. Kaybye. Huu. Assalamualaikum. :)